Jdi na obsah Jdi na menu

"Doufám, že tě sežerou červi, mlíkaři Dane!"

27. 8. 2011

Čas od času není dávka cynického humoru na obtíž. No dobře, pořádká dávka cynického humoru s místy až perverzním nádechem, který však skoro nezaznamenáte. Budete totiž sedět hluboko zaboření ve svém křesle a nevěřícně třeštit oči. Ale nebojte, nezbláznili jste se. Red meat se rozhodl Vám vyrovnat hladinu humoru v krvi, kterou jste v poslední době určitě zanedbávali. Jen se bojíte přiznat si pravdu.

Jestli patříte mezi tu skupinu lidí, co o sobě s oblibou tvrdí, že jsou rozhodně normální, okamžitě se začněte věnovat něčemu jinému. Pokud jste však ochotní připustit, že to s vámi tak úplně v cajku není, klusejte si do nejbližšího knihkupectví a kupte si svůj Red meat. Nebo aspoň prozkoumejte vody internetu – Red meat má i své oficiální české stránky a pokud Vám bude přát štěstí, objevíte i spoustu v knihách nezveřejněných skečů. A přeložených.

Začněte číst i kdyby to mělo být potají a pod peřinou, zatímco vaše drahá polovička bude běhat po bytě a běsnit, že na schovávanou hrát nechce. Až se budete smíchy dusit pod peřinou, pořád se můžete vymlouvat na náhlou migrénu, světloplachost a smrtelný kašel.

Když vás při čtení napadne, že Max Cannon nakreslil postavy z vašeho života, nelekněte se. Nejste první, kdo si toho všiml. Ani já nebyla. Možná se začnete pídit po tom, proč jsou vaši sousedé tak divní. Možná se začnete víc věnovat vlastní psychoanalýze. Nebo budete jen číst. Nutné ale je, abyste v každém případě překročili ony hranice normálnosti a přiznali si, že máte chuť aspoň nějakým způsobem prožít morbidnost. Jedině tak si můžete vychutnat terorizování malé Karen věčně ožralým mlíkařem Danem, pochopit Tedův nenáročný styl výchovy, s radostí hodíte občas kamenem po nějaké té mrtvole a s dokonalým řidičským talentem přejedete tu a tam novou sousedovic kočku. A nezkoušeste se otáčet, ať nedopadnete jako Earl.

Takže otázky typu: „Proboha, co to čtu?“ nechte třeba své babičce a koukejte zbořit mýty. Red meat přinesl hodiny bláznivého smíchu. A nezapomeňte doma zavřít okno, až budete číst. To že máte sousedy za blbce nemusí znamenat, že oni vás musí nutně hodit do stejného pytle.